ყველაზე ეფექუტრი და მარტივი ორ კვირიანი დიეტა, რომელიც აუცილებლად გაგაოცებთ!

მათთვის ვინც ვერ შეძლო საკვებზე უარის თქმა, არსებობს ცილის დიეტა, რომლის პრინციპიც ძალიან მარტივია: სხეული იღებს საკმარის ცილას, მაგრამ ნაკლები რაოდენობით ნახშირწყლებს, რაც იწვევს გლიკოგენის გამოყენებას.




ასეთი დიეტის შემდეგ შიმშილის გრძნობა არასოდეს არ დაგეუფლებათ, თუმცა ბევრი პროდუქტის გამოყენება აკრძალულია. მსგავსი დიეტის განხორციელბა, მხოლოდ წელიწადში ერთხელ შეგიძლიათ!




ორკვირიანი დიეტა:




1. დღე პირველი

2 ან 3 კვერცხით, უმი ხილი და ბოსტნეული.




2. დღე მეორე

თქვენ შეგიძლიათ მიირთვათ 450-550 გრამი უცხიმო ხაჭო და არაჟანი, ასევე ერთი ლიტრი უცხიმო კეფირი.




3. დღე მესამე

დღის განმავლობაში მიიღეთ, ხილი და ბოსტნეული. ნებადართულია 1 ლიტრი კეფირი, 1 ლიტრი სუფთა წვენი.




4. დღე მეოთხე

500 გრამი ქათმის მკერდი, 1 ლიტრი კეფირი.




5. დღე მეხუთე

მხოლოდ ხილი და ბოსტნეული.




6. დღე მეექვსე

400-500 გრ ხაჭო და არაჟანი, 1 ლიტრი კეფირი.




7. დღე მეშვიდე

მხოლოდ ხილი და ბოსტნეული.




8. დღე მერვე

ნებადართულია არა უმეტეს 300 გრამი მჭლე ხორცი, 1 კვერცხი, ბოსტნეულის სალათი.




9. დღე მეცხრე

ახალი ხილი, 150 გრამი მჭლე ხორცი, სალათი: პომიდორი და კიტრი ზეითუნის ზეთით.




10. დღე მეათე

შეგიძლიათ მოიხმაროთ ნებისმიერი თევზი 150 გრამი, 2 ნაჭერი ჭვავის პური, ბოსტნეულის სალათი მცენარეული ზეთით, 0,5 ლიტრი კეფირი.




11. დღე მეთერთმეტე

2 კვერცხი, 150 გრამი საქონლის ხორცი, 4 ცალი ჭვავის პური, ბოსტნეულის სალათი, 0,5 ლიტრი კეფირი.




12. დღე მეთორმეტე

თქვენ შეგიძლიათ დალიოთ 1 ლიტრი კეფირი, მიირთვათ ხილი და ბოსტნეული სასურველი რაოდენობით.




13. დღე მეცამეტე

300 გ ქათმის ხორცი, ნებისმიერი რაოდენობის ბოსტნეული, 2 კვერცხი.




14. დღე მეთოთხმეტე

ოთხი მოხარშული კარტოფილი, სასურველი ხილი, 1 ლიტრი კეფირი.




25-01-2017, 09:09

лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно