დაიკელით 13 კილოგრამი 15 დღეში! იაფი და გემრიელი დიეტა

სულ რაღაც 2 კვირაში შეძლებთ დაიკლოთ, მოიწესრიგოთ კუჭ-ნაწლავი და სახის კანი, თავი ბევრად მხნედ იგრძნოთ.
საოცარია, მაგრამ ამისათვის საჭიროა მივირთვათ ყოველდღიურად ძალიან გემრიელი პროდუქტები...

ორშაბათი

საუზმე: 1 ფორთოხალი (შეგიძლიათ ჩაანაცვლოთ გრეიპფრუტით, ატმით, ანანასით და სხვა ხილით, ოღონდ არა ბანანით), 2 ორცხობილა (შვრიის), ყავა ან ჩაი უშაქროდ.

სადილი: 1 ფორთოხალი, 1 მოხარშული კვერცხი, იოგურტი ან კეფირი.

ვახშამი: 2 მოხარშული კვერცხი, 2 პომიდორი, 500 გრ ბოსტნეულის სალათა, 2 ორცხობილა.

სამშაბათი

საუზმე: ორშაბათის მსგავსი საუზმე;

სადილი: 1 ფორთოხალი, 1 მოხარშული კვერცხი, იოგურტი ან კეფირი, 2 ორცხობილა.

ვახშამი: 120 გრ ხორცი (უმჯობესია ძროხის), 1 პომიდორი, 1 ორცხობილა.

ოთხშაბათი

საუზმე: იგივე;

სადილი: 1 ფორთოხალი, 1 მოხარშული კვერცხი, იოგურტი ან კეფირი, ბოსტნეულის სალათა.

ვახშამი: 120 გრ ხორცი, 1 ფორთოხალი, 1 ორცხობილა, ჩაი ან ყავა.

ხუთშაბათი

საუზმე: იგივე

სადილი: 120 გრ უცხიმო ყველი ან ხაჭო, 1 პომიდორი, 1 ორცხობილა; ვახშამი: 120 გრ ხორცი, 2 პომიდორი, 1 ვაშლი, 1 ორცხობილა.

პარასკევი

საუზმე: იგივე

სადილი: 200 გრ ორთქლზე მოხარშული თევზი, 1 პომიდორი, 1 ორცხობილა.

ვახშამი: 500 გრ მოხარშული ან ჩათუთქული ბოსტნეული (სტაფილი, ხახვი, კომბოსტო, კარტოფილი, პარკოსნები), 1 მოხარშული კვერცხი, 1 პომიდორი.

სიურპრიზი! დასვენების დღეებში შეგიძლიათ მიირთვათ, რაც გინდათ! მთავარია – არ გადააჭარბოთ, არ დალიოთ ალკოჰოლი და მოერიდოთ დაკონსერვებულ პროდუქტებს; მარილი - ნაკლები. მეორე კვირასაც იმეორებთ იმავეს. 15 დღეში საგრძნობლად დაიკლებთ წონაში. ხოლო როცა მიაღწევთ სასურველ შედეგს, შესანარჩუნებლად ყოველ ორშაბათს დაიცავით ქვემოთ მოცემული მენიუ:

საუზმე: 2 ჭიქა ლიმონიანი წყალი.

სადილი: 1 მოხარშული კვერცხი, 1 ორცხობილა, 1 პომიდორი, 1 ვაშლი.

ვახშამი: 1 მოხარშული კვერცხი, 1 ორცხობილა, 1 პომიდორი.

5-09-2016, 23:49

лучший сайт где можно скачать шаблоны для dle 11.2 бесплатно